[4_MEVSiM] Bir Günah Gibi........Ajda Pekkan Toygar Işıklı

 


 
 
 
 
 

Bir sayfa kopuyor zamandan

Ayrılırken sen yanımdan

Bu aşkın daha en başından

Korkuyordum ben sonundan

Bir günah gibi gizledim seni

Kimse görmedi seninle beni

Ağlarken içim güldü gözlerim

Bir günah gibi gizledim

Ağlarken içim güldü gözlerim

Bir günah gibi gizledim

Ne bu gün ne de yarından

Beklediğim ne kaldı

Beni o gün senden kıskanan

Resimler sarardı

Bir günah gibi gizledim seni

Kimse görmedi seninle beni

Ağlarken içim güldü gözlerim

Bir günah gibi gizledim

Ağlarken içim güldü gözlerim

Bir günah gibi gizledim

 

Ajda Pekkan     Toygar Işıklı

 
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
Group Owners: TUNA & NiLGuN
Related link: http://groups.yahoo.com/group/BlueDanube
.

__,_._,___

0 comments:

Post a Comment