[4_MEVSiM] UNUTULMAYANLAR....muzikli

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;AA
FN:AA
EMAIL;PREF;INTERNET:akrep56@gmail.com
REV:20111229T190827Z
END:VCARD
 

UNUTULMAYANLAR

 

Biliyorum, unutamayacaksin!

Agir agir gececek mevsimler,

Bir bir agaracak sacinin telleri

Solacak albumde eski resimler.

 

Beni hatirladikca icin urperecek,

Bosanan gozyaslarini tutamayacaksin.

Bosuna zorlama kendini, sevdigim;

Biliyorum, unutamayacaksin.

 

Ve biliyorsun, ben de unutamayacagim,

Eskimeyecek icimde sana ait ne varsa

Sohretmis, servetmis her sey geciyor, inan

Dostluklar ve sevgiler kaliyor, kalirsa.

 

Sen benim gokyuzumdun, denizim, topragimdin,

Simdi bir hatira olamazsin belirsiz, uzak

Biliyorsun bazi seyler vardir elimizde olmayan

Iste oyle imkansiz bir sey seni unutmak.

 

Zannetme ki her sey bitti sevdigim;

Bir gun yeserecek su sararmis yapraklar.

Ve bundan sonra kim severse dunyada;

Seni ve beni hatirlayacaklar

                      Umit Yasar OGUZCAN

 

AKREP56

 

 

0 comments:

Post a Comment