[4_MEVSiM] GUNAYDINN....muzikli

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;AA
FN:AA
REV:20120223T052805Z
END:VCARD
Gunun aydin,
yuregin ferah olsunn...
 
 

iSTE GiDiYORUM

 

Huzunlere tutsakligi bitiyor yuregimin

sana birakiyorum

kimliksiz, cirilcipak aksamlari...

yildizlarin isiltisi bakislarinda kalsin,

gunes utancla egsin basini.

yuregim cicek olup koptu dalindan

orselenip yureginde gecenin

dokuldu yapraklari ayak uclarina

tutsagi oldu seni sevmenin.

iste gidiyorum...

yorgun yagmurlar suzuluyor gozlerimden.

yitik zamanlara birakiyorum bir bedende tutkulu sevmeyi

umutlarim ozgur kuslarin kanatlarinda simdi

artik, aydinlik gokyuzunu, bulutlarin benzestigi yuzleri gormeli...

iste gidiyorum

hic inanmamistin degil mi?

nasil olsa geri donemem

dokunamam sana eskisi gibi,

dokunamam...

sen, yalniz yasarsin duslerini.

hoscakal bir tanem.

sana tutkunlugumun koptu ipleri.

hoscakal...

sevmelerde yalnizligim benim,

hoscakal!

iste...gidiyorum,

siyrilip koynundan bu soguk gecenin.

yuregimi ellerinde,

tenimin sicakligini birakip teninde

gidiyorum.

seni sevdigimi soyluyorum

binlerce....

onbinlerce defa ve yeniden

unutma!

seni ozluyorum...

ozluyorum seni...

daha simdiden.

 

 Leyla ISIK

 

AKREP56

 

0 comments:

Post a Comment