[4_MEVSiM] GUNAYDINN...muzikli

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;AA
FN:AA
REV:20120220T053256Z
END:VCARD
Gunun aydin,
yuregin ferah olsunn...
 
 

Ben seni kendin gibi oldugun icin sevdim
Yapmacik olmadigin icin sevdim
Gulen gozlerindeki isiltiyi
Elimi tutarken titreyen yuregini sevdim

Gul fidanindaki tomurcukdun acmamis
Nazik tenine dokunmayi sevdim
Opmeye koklamaya doyamiyorum seni
Sende kendimi buldugum icin sevdim

Mehtapli bir yaz aksami gibisin
Karanlik gecemi aydinlatdigin icin sevdim
Seyretmeye doyamiyorum seni
Mehtabi seyretmeyi sevdigim gibi sevdim

Bir yaz yagmurunun serin esintisi gibi
Gonlume serinlik verdigin icin sevdim
Yaz yagmurunda bedenin islanmasi gibi
Gonlumu sirilsIklam ettigin icin sevdim

Ben seni sevdim guzelim
Bir cicegin suyu sevdigi gibi SEVDIM

(alinti)


 

AKREP56

0 comments:

Post a Comment