[4_MEVSiM] GUNAYDINN....muzikli

 

Gunun aydin,
yuregin ferah olsunn....
 
 

Bana olan siirini okudum

Gul kokun sinmis

Nefesinle dolmus

Haykirisin vardi icinde can

Satir aralarin da seni kokladim

Nefes nefes cektim icime

Sen kokuyordu kelimelerin

Dudaklarinin izi vardi

Goz damlalarin vardi

Yollarin ozlemi vardi sozlerinde

Askimizin belgesiydi sanki

Saclarin gibi uzamis kelimelerin

Hic bitmesin diyordu sevgimiz

Ic gidikliyordu

Tipki sen gibi can

Bana olan siirini okudum

Virgulu kasin noktasi gozun du

Renk renk bakiyordu bana

Sevgi dolu ask dolu sozlerin

Kokladim

Optum

Sardim ellerimle

Isittim

Senmissin gibi can

Bana kokun geldi misralarinda

Temasi sen ve ben di

Ahenginde askimiz

Hece hece yazilmisti isyanimiz

Duygularin feryadi vardi

Okudum saatlerce

Kayboldum sozlerinde

Eridim kule dondum

Seni kokladim siirinde

Seni yasadim can.

(alinti)

 

AKREP56

__._,_.___
Recent Activity:
Group Owners: TUNA & NiLGuN
Related link: http://groups.yahoo.com/group/BlueDanube
.

__,_._,___

0 comments:

Post a Comment