[4_MEVSiM] GUNAYDINN...muzikli

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;AA
FN:AA
REV:20120210T054715Z
END:VCARD
Gunun aydin,
yuregin ferah olsun...
 
 

Ben senin en cok sesini sevdim

Bugulu cogu zaman, taze bir ekmek gibi

Once aska cagiran, sonra dinlendiren

Bana her zaman dost, her zaman sevgili

Ben senin en cok ellerini sevdim

Bir pinar serinliginde, kucucuk ve ak pak

Nice guzellikler gordum yeryuzunde

En guzeli bir sabah ellerinle uyanmak

Ben senin en cok gozlerini sevdim

Kah cocukca mavi, kah inadina yesil

Aydinliklar, esenlikler, mutluluklar

Hic biri gozlerin kadar anlamli degil

Ben senin en cok gulusunu sevdim

Sevindiren, icimde umut cicekleri actiran

Unutturur bana birden acilari, guclukleri

Dunyam aydinlanir, sen guldugun zaman

Ben senin en cok davranislarini sevdim

Gucsuze merhametini, zalime direnisini

Haksizliklar, zorbaliklar karsisinda

Vahsi ve magrur bir disi kaplan kesilisini

Ben senin en cok sevgi dolu yuregini sevdim

Tum cocuklara kanat geren anneligini

Nice sevgilerin bir pula satildigi bir dunyada

Sensin, her seyin ustunde tutan sevgini

Ben senin en cok bana yansimani sevdim

Bende yeniden var olmani, benimle butunlesmeni

Mertligini, yalansizligini, dupdurulugunu sevdim

Ben seni sevdim, ben seni sevdim, ben seni...

Umit Yasar OGUZCAN

 

 

AKREP56

0 comments:

Post a Comment